START YOUR DAY BY WATCHING THIS VIDEO

04 July 2011

belajar bagaimana cara untuk meningkatkan pendapatan anda....


hi there, if ure in idea of earning extra income, i have a suggestion for u just click this link

http://www.rm20segera.com/?r=sharma

its a wonderfull website to earn income...

u just need to bank in rm20 to my acc for me to activate ur profile in the website. then after ur profile is active u aso can bring ur own ppl to register under u..

its just simple as that..

and there is more detail if u wan just click

http://www.rm20segera.com/?r=sharma

or call me sharma 0163171727

Terima Kasih Kerana Mendaftar Di http://www.rm20segera.com/?r=sharma Anda bijak!:)

Kalau anda join bawah saya, SHARMA , bermakna anda perlu membuat pembayaran pd saya, lepas akaun anda dh diaktifkan, anda pula promote mcm saya.. juz copy semua gambar dan ayat2 saya seperti dalam page saya...cuma perlu add seberapa ramai fren, dan tag mereka seramai yg mungkin.. fren kpd fren mereka juga akan melihat dan mungkin akan join bawah anda.. sesiapa yg join bawah anda pula akn bayar RM20 pd anda.. mudah kan? sorg join, maka anda dh dpt balik pulangannya.. mustahil dlm berpuluh2 org anda tag setiap jam, sorg pon x join betul x? tentu ada yg berminat kan??

Tugas kita mudah.. hanya tag 30-40 org setiap 1 jam atau 2 jam, terpulang pd masa dan keselesaan anda.. Lagi banyak anda tag, lg masyuk lah.. tp kalau boleh jgn tag org yg sama setiap jam, sbb mungkin mereka tak suka.. jd saya cadangkan kalau org yg sama, anda tag setiap 3 jam ke atas, mcm yg saya buat.. lps tag je, dah tentu ada yg minta anda pm, sepertimana yg berlaku di fanpage RM20segera saya.. :)... boleh dikatakan setiap jam ada saja yg minta saya pm.. :) tidak semua org mempunyai pemikiran yg sama, ada yg tidak berminat, dan tentu ada juga yg berminat.. jd jgn risau.. modal yg murah ni mmbuatkn org tertarik utk join dan x berat utk mmbayar.. apalagi kalau ramai org join bawah anda kan?

Modal hanya RM20.. usah lagi berfikiran negatif mengatakan anda tidak reti, anda tidak percaya dan sebagainya.. ramai yg dah berjaya. anda sendiri bleh search 'RM20' di facebook.. lihat betapa ramainya yg dh berjaya termasuk saya..

Setiap downline saya yg dah membuat pembayaran, saya akn sentiasa bantu mereka jika mereka memerlukan pertolongan. Ada satu tips RAHSIA yg saya ingin kongsi kepada anda, iaitu bagaimankah begitu kerap sekali org minta saya PM di page saya dan bagaimanakah mendapatkan downline seramai mungkin.. nak tau? apa lagi? jdlah downline saya yg aktif.. buat pembayaran segera, supaya dapat saya bantu anda jd seperti saya!!

INGAT: saya akan sentiasa guide anda... :)

Sharing is Caring

Berikut adalah penerangan terperinci tentang RM20Segera

(Pastikan masa anda daftar penaja anda adalah SHARMA...selain sharma please jangan daftar..kalau anda daftar selain saya, saya tidak dapat membantu anda, harap maklum)

ianya BUKAN SKIM CEPAT kaya, tetapi ianya adalah satu alternatif utk kita mencari pendapatn tambahan HANYADENGAN MEMPROMOSIKAN LINK DIRI ANDA SENDIRI di dalam mana2 social networking yang anda join (Facebook,Myspace, Twitter, Tagged, Friendster dll.)

TAK PAYAH:

*menjual produk

*sms

*click iklan bagai nak mati

*buat website

HANYA memperkenalkan system kami. Berminat?? Blh send msg di inbox FB saya. TQ

BAGAIMANAKAH?

MY GUIDE...(Sila ikuti langkah dan cara-cara untuk RM20SEGERA)

http://www.rm20segera.com/?r=sharma

1. hanya daftar di

Perhatian!

Lepas anda klik

http://www.rm20segera.com/?r=sharma

terus scroll ke bawah dan klik 'DAFTAR PERCUMA RM20SEGERA' kt bawah tu.. klu anda tekan yang lain dlu, automatik anda masuk bwh ADMIN. Anda boleh klik apa sahaja lps anda dh daftar nnti ya.. :)

Sekiranya anda telah 'ter' register bawah ADMIN, sila klik semula:

http://www.rm20segera.com/?r=sharma

dan daftar semula menggunakan email yg lain. Abaikan akaun RM20segera anda yg anda register bawah admin tu. Lama2 dia akan padam sendiri sbb belum diaktifkan. Tapi sekiranya anda teruskan mendaftar dan membayar kepada ADMIN, maka anda adalah di bawahnya, jd sebarang pertanyaan anda selepas ini saya takkan bantu dan saya takkan guide anda, anda perlu tanya kepada ADMIN ya..Saya juga takkan berikan tips mendapatkan downline kepada anda =)

2. Selepas Pendaftaran Dibuat...

Terima kasih kerana mendaftar di bawah phara. Untuk pengaktifan akaun anda, sila buat pembayaran RM20 ke MAYBANK 105010132453 (SHARMA RAO BALAKRISHNAN).

Setelah membuat pembayaran sila sms saya ikut format ini:

RM20Segera

username anda:

tarikh bank in:

masa bank in:

bank mana anda bank in:

ke nombor 0162145508

3. Selepas Pembayaran Dibuat...

a) Klik Link Ini http://www.rm20segera.com/?r=sharma

dan Masukkan Username & Password Anda Untuk Log in RM20SEGERA

b) Klik ayat disitu iaitu: 'KLIK DiSINI UNTUK AKTIFKAN

KEAHLIAN ANDA'

c) ISI BUTIRAN DI LANGKAH 3 SPT:

Username anda

Tarikh Bank In

Masa Bank In

Bank Yang Anda Bank In Kepada Upline Anda Samaada

Transfer Atau Cash Deposit

Nama Upline Anda

d) Hantar Pengesahan Anda Untuk Pengaktifan

4. Tips Promosi Link URL Anda…

a) buat album baru berkenaan rm20segera di facebook anda..

b) stiap gmbar tersebut anda follow je mcm ape yg sy tulis kt stiap gmbr.. n sertakan skali link URL anda (gantikan link url sy kepada link url anda (Rujuk 5.c)

c) tambah rakan seberapa yg bole.. lg ramai, lg bagus.. sejam tagged dlm 30 -40 org, terpulang pd anda.

d) if mreka tnye berkenaan promosi n bgaimana utk mndftar,anda hnye perlu copy paste smua ayat ini dn send kpd mereka.

SENANG n BERBALOI kan???? Segalanya di hujung jari anda.. anda yg mnentukan masa depan anda.. jika rajin berusaha, pulangan yg diperoleh setimpal dgn usaha kite.. tggu ape lg??

5. Untuk Dapatkan Link URL Anda…

a) Klik link ini :http://www.rm20segera.com/?r=sharma

b) Masukkan USERNAME & PASSWORD Anda Pastu LOG IN

c) Anda Akan Nampak Perkataan 'LINK REFERRAL ANDA'..So itu la link anda untuk promosi..

Contoh: http://www.rm20segera.com/?r=sharma

(ini adalah link saya)

d) Gantikan link saya kepada link anda...Gunakan link anda untuk di promosikan ke FB anda...

semoga berjaya!!!

MUDAHKAN??? HANYA DAFTAR DI

http://www.rm20segera.com/?r=sharma

Ya! memang mudah, ibaratkan duduk goyang kaki - dapat duit masuk akaun anda TANPA MENGANIAYA ORANG LAIN....NIKMATI PELBAGAI EBOOK PERCUMA SETELAH ANDA

MENGAKTIFKAN AKAUN ANDA DI RM20SEGERA DENGAN MODAL RM20 :-

1. 63 Killer Marketing Strategies.pdf

2. pelita_affiliate_ panduan dan rahsia sebenar affiliate.pdf

3. Rahsia membina Blog dalam 3 minit.pdf

4. binalaman_pengenalan asas membina laman web.pdf

5. Million Dollar Emails.pdf

6. PanduanYahooGroup.pdf

7six_figure_secrets_100_powerful_promotion_tactics.pdf

8. the_30_minutes_marketing_miracle.pdf

9. Pengurusan Laman Web-Upload.pdf

SENANG n BERBALOI kan???? Segalanya di hujung jari anda.. anda yg mnentukan masa depan anda.. jika rajin berusaha, insyaALLAH pulangan yg diperoleh setimpal dgn usaha kite.. tggu ape lg??

JGN MEMBUANG MASA ANDA BERFACEBOOK BERJAM2 TANPA

MEMBUAT APA2...Manfaatkan facebook anda sebaik yg

mungkin.!!

SAYA AKAN BIMBING ANDA SEHINGGA BERJAYA, INSYAALLAH.. :)

Semoga berjaya!

Join under me..

http://www.rm20segera.com/?r=sharma

Sila beri email..sy boleh terang detail=)

Sharing is caring

: kini lebih banyak peluang untuk mendapat keuntungan dengan hanya duduk di rumah dan online. hanya terus mendaftar secara percuma http://www.rm20segera.com/?r=sharma

Mengapakah anda masih ragu2 untuk melangkah kehadapan? anda akan sentiasa rugi jika tidak mencuba peluang.

SHARMA

H/P No : 016-3171727

http://www.rm20segera.com/?r=sharma

have a nice day.......

No comments:

Post a Comment

Blogroll

Blogger news